Verwerken van een nieuwe energieleverancier.

    Als je deelneemt bij een postcoderoos van Zon op Alphen, is het niet mogelijk om in het Portaal zelf een nieuwe energieleverancier aan te geven.
    Dit is een complexe procedure die wij voor je moeten gaan doen.
    We moeten nl de deelname met de oude afsluiten, en een afrekening voor de energiebelasting sturen.
    We moeten daarna een nieuwe leverancier aan gaan maken en hebben daar informatie voor nodig.

    Je kunt dit ook zelf in je Portaal ingeven, maar laat het ons weten zodat we het kunnen controleren. Als er iets niet goed is ingegeven is de ervaring dat de teruggave door de leverancier niet goed gaat en je niets krijgt totdat het is opgelost. Dat kan maanden duren en kost ons veel extra werk.

    Let op!
    Deze procedure is alleen maar voor een verandering van energieleverancier!
    Je moet er wel op letten dat deze leverancier de PCR ondersteunt en je een goed tijdstip voor de overstap kiest.
    Het kan je geld kosten of schelen.

    Kijk bij Veel Gestelde Vragen op onze website voor meer informatie.

    Ik verander van energieleverancier:

    Uw voornaam, tussenvoegsel, achternaam, email-adres, postcode en huisnummer*







    Datum verandering (wanneer de energiecontracten overgaan), let er op dat dit juist is anders krijgen we problemen.

    Nieuwe energieleverancier informatie (denk er aan je klantnummer in te vullen, en niet je contractnummer):